1/6

Första Juni idag, dvs. Första dagen på första sommarmånaden. Det måste nog ändå vara den här tiden på året som är bäst? När man har alla goa varma veckor framför sig att se fram emot? Fick iaf tillbaka matte B nationella idag, fick MVG och det känns super bra. Fick även reda på slutbetyget i franska MVG även där. Sköönt. Träffade D i skolan idag, han var och hälsade på Oskar. Känner av att det börjar bli lite mer chill i skolan nu, men har ju ändå SO,matte redovisningar kvar . ( våran lärare flyttade fram matte redovisningen så vi slapp göra den idag och kude repetera fysik istället ) . På franskan var det betygsnack och filmvisning. Fysiken slogs ihop med matten och blev repetion.
 

Efter skolan gick jag hem och mamma hade smsat mig under dagen och sagt att min klänning kommit, den hade lämnats i brevlådan tydligen. Men det var ju bra för då slapp jag hämta ut den, gick mycket fortare såhär. Så jag provade den, fick ta en i strl. M enda som fanns kvar i rosa/svart, och tyckte rosa va lite roligare än bara vitt. Men den satt helt okej. Brukar ha S egetnligen men detta funkade med. Trippade därefter över till Diana i mina foppa tofflor och pluggade ytterligare lite fysik. Sedan gick jag o mamma ner till centrum o mötte upp pappa och handlade mat. Blev pastasallad, sallad igår , förrgår och till lunch + middag idag. Niice. Farmor och farfar kom över, så satt vi ute och åt jordgubbar och så pluggade jag lite artkunskap. Nu är det snart Desperate housewieves och imorgon blir det lite sovmorgon ( 10:45 ) sedan friluftsdag med vandring runt delsjön plus lite frågestationer. Hoppas på bra väder!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0