Sveries nationaldag

Denna soliga dag började med att gå ut och lägga sig på studsmattan och sola, och efter ett tag kom pappa ut med frukost. Sedan en dusch och så fick jag skjuts till hon som gör mina naglar. Idag tog det 3 tímmar att fixa dem, körde på franskmanikyr, vita tippar. Mycket nöjd.

När jag kom hem från det var jag svin hungrig, så mamma o pappa slängde på lite mat på grillen så satt vi ute och käkade. Jag passade på att göra en "att ordna" lista och packlista inför turkiet, alltid skönt att ha lite kontroll. Sedan blev det artkunskaps plugg ett tag och nu sitter jag och kollar på nationaldagsfiranden på tv. Upptäckte att jag hade klätt mig i blåa shorts och gul t-shirt dagen till ära också. Sverige i sina bästa dagar :)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0