18/5

Nationella gick nog helt okej imorse faktiskt, satt och väntade på att Diana skulle bli klar i typ en timma.. Sedan gick vi och käkade och satt ute i solen en timma, därefter var det en drogföreläsning i bamba som höll på till halv 4..

Fick sms av min kusin Linnéa när jag var i skolan som frågade om hon fick komma och hälsa på, klart hon fick det. Så hon kom hit med min farbror vid 4, så jag hann plugga lite kemi innan dess. Vi hoppade massa studsmatta och gick till centrum och köpte varsin glass.. är egentlige inte så jätte förtjust i glass, det märkte jag i fredags när David gjorde Smoothie till mig, jag tyckte den smakade alldeles för mycket glass och för lite sura bär, fast den va suprgod ändå! Sedan åt vi mat, och hon äter typ mara köttbullar och makaroner/pommfritt. Så blev kycklig för min del med pommesfrites till. Sedan ännu mera hopp på trampolinen är helt slut i benen nu, grym träningsmetod!

Tog massa fina bilder när vi hade läppglans på läpparna och massa socker, sött va ?

Bokat min akryl nu, 6/6 blev det. Så är dom fräscha till skolavslutningen och min resa. Ska bara boka tid för min massage nu med, lär ju vara behövligt efter sm så då ska jagnog försöka klämma in den:)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0