19/5

Hade buffertdag i skolan = behöver bara gå på 2 valfria lektioner, min filmgrupp gick på " två svenska lektioner" , det var inga lärare där men vi var iallafall där, så filmade vi klart de sista scenerna på reklamfilmen. Den allra sista scenen filmade vi hemma hos mig, så när de andra drog satte jag mig i soffan och redigerade hela filmen, lade på musik och lite effekter och så med. Sedan pluggade jag och Diana kemi på min studsmatta, supervarmt! Fick ränder av mig bh tillomed, tillslut blev det att bara ligga och steka, lyssna på musik och prata.

Vid 4 hoppade jag på bussen där Pernilla satt, så åkte vi upp till henne. Hon kom från skolan och hade ordnat lite mys, saft på balkongen i värmen, sedan lagade/åt vi tacos. Men Pernilla går på massa dieter eftersom hon är allergisk så det blev gurka,tomat,ost,paprika,tacosås och köttfärs + skal och vatten :)

Vid 9 var Davids korpfotbollsmatch klar så då mötte jag upp honom och Alexander Kindberg vid Ica och gick hem till honom och tog en dusch och kolla scrubs :) Han hade typ brutit näsbenet på matchen ( eller iaf fått en rejäl smäll)  så han kunde inte sova på hela natten, gjorde att jag också blev lite orolig :/ Lite sömn fick jag iallafall tillslut, hade låten "telephone av Lady Gaga på huvudet nästan hela natten , grymt störade !

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0