25/5

Den 25e Maj idag, känns som väldigt många fyller år idag. Alltid när någon frågade när jag var yngre och skulle gissa vilken dag de fyllde år gissade jag alltdi på 25 Maj, och My hade jag faktiskt rätt med. Helt tufft.
Idag hade vi 3timmars slut prov i kemi, en lite enklare del och en svårare. Jag är fortfarande grymt trött, sover ju inget och hela dagen igår bestod att skola, kemiplugg och fira SMguldet! Pappa kom hem med 10 gula rosor och champagne, sedan kom farmor och farfar ner och var med. Blev grillat med pommes och päroncider. Så ringde Kicki och grattade mig. Blev verkligen jätte lycklig ! Oerhört tacksam för alla underbara grattis :) Betyder så mycket!

Idag har jag övat på mitt svenskatal som jag ska ha imorgon, om vi nu hinner det. Tycker lärarna på min skola är väldigt dåliga på att planera. Idag tex. skulle vi inte ha franska, men så frågade vi läraren när hon gick förbi bara för att, och då sa hon att det hade hon inte sagt och även fast vi skulle ha kemiprov skulle vi ha franska fast lite kortare. Jag sa då att okej men det var så vi uppfattade det iaf. Slutade med att vi var 5 pers på lektionen och fick sluta efter 5 minuter.

När jag skulle duscha mitt mega disco hår så va jag redigt trött, så blev att jag tog ett bad istället. Så skönt, speciellt för benhinnorna. Nu ska jag bara boka massage och försöka sova lite så är jag nog på topp snart igen! :)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0