Dags igen

Nu ska vi bli bruna, har varit helt efter me brun utan sol omgången till denna tävlingen. Och det är SM, jag måste ligga i håårt nu ! Känns lite onödigt att ta det nu, eftersom det knappt lär hinna torka tills klockan blir 6 och jag ska träna.. Så får vänta tills jag kommer hem så kan jag raka benen och skrubba mig och smörja in mig rejält sedan :)

 Har gått runt och småplockat lite nu idag( resväskan till SM), äver gjort franska och engelska artiklar, tagit ut någora ord som vi fick i läxa. Sitter och försöker lära mig lite kemi inför slutprovet, men det blir som igår. Man tycker det är roligare att göra andra saker..  Fick tillbaka engelska nationella idag också, gick helt okej :)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0