Fredag 28/5

Behövde inte gå på första svenska lektionen, eftersom det var folk som skulle hålla tal då och jag höll ju mitt i onsdags så kunde komma lite senare då vi skulle visa våran reklamfilm. Tredje gången gillt ! äntligen funkade det! Skolans datorer + teknik + mig funkar inte.. Min dator är bäst, så dom får skulla sig själva att skolan inte har lika bra saker!

Efter skolan var slut så gick jag och Diana hem i regnet.. Tim och Albin ville dra med oss till Hönö, men vi va inte så sugna på att åka ut till någon ö i det vädret. Men sedan ringde min syster och sa att hon Freddy och Ella var på Liseberg, de hade varit nere i Göteborg och kollat efter motorcykel skor. ( De bor i Borås ). Så då kom de över hit och så åt vi räkor och myste hela familjen, helt underbart! De hade vunnit massa choklad på Liseberg som de bjöd på. Sedan gick jag och Malin ut på en kvälls/natt promenad och pratade och njöt av friska luften ( i  min fjällräven jacka i slutet av maj, japp! )

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0