Lördag 29/5

Började dagen med att sova ut, äta underbar frukost, vila lite och sedan gick jag ut och sprang. Har ett perfekt elljusspår ovanför mig som ja kan ta mig ett varv i :) Jätte bra terräng och lagom längd, så kan man välja om man vill ta 1,2 eller fler varv:) Mysig miljö med. Våran hall ( som jag tränar med gruppen i ) visste vi inte om den var ledig och öppen, så vi ville inte riskera att bli utelåsta i Partille. Så vi bestämde oss för att ha individuell fys den förmiddagen. Riktigt härligt att få gå ut och springa med go musik i hörlurarna och rensa tankarna samtidigt som de ger bra träning och kondition. Måste man ju ha som elitdansare!

Sedan blev det strechning och en dusch. Sedan tog jag min torped moppe upp till David och bara myste med honom.. Vid 5 for jag hem. Blev grillat hemma, toppen gott! Gjorde mig i ordning, sedan kom Anna och lämnade hennes cykel då gick vi upp till bussen och mötte upp Sara så tog vi bussen in till stan  för en fika och därefter Sex and the City 2 ! Den var fantastisk! Förstår inte hur den bara kan få en 2:a i recentioner , folk som ska recensionera en sådan film , måste ju ha koll på hela serien + första filmen ! Veta hur karaktärerna är, detta var ju ett avslut (antar jag) på hela serien.

Hade i allafall en toppen kväll med mina tjejer! DVS Anna Sara Carrie Samantha Miranda Charlotte ! Love <3

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0