Mors Dag

Firade mamma idag, med fika på sängen. Pyntade brickan med en gul ros och gröna rosblad. Hon fick rosa morsdagstårta med  :) Klippte gräset därefter, money money. Så kom min kusin Linnéa och hennes pappa och min andra farbror och farmor och farfar hem. Så jag tog en dusch sedan fikade vi och firade morsdag tillsammans:) Markus o bettan var hemma, han mådde illa tyvärr.

Sedan körde jag ! bilen till en pizzeria med pappa och farmor och köpte sallad :) Sedan satt de och spelade trebello, och jag försökte göra lite fysik..

Planering för veckan:
Måndag: Skola 11:10 - 16:10, plugg med Diana så länge vi behöver. Har ju fysik prov på 3 kapitel och artkunskaps prov på ett helt A4papper fyllt med namn..
Tisdag: Skola 11:10-15.10 Stan med D och köpa bikini.
Onsdag: Skola = friluftsdag = gå 1 mil .. Antagligen mer plugg..
Torsdag: Skola 8:35-16:20 Inkl. Fysikprovet... Träning med BS.
Fredag: Skola 9.05-13:40 inkl. SO senarie på 45 minuter om Etiopien. Party, med Anna och Malin:)
Lördag: Leka med Sara:) Shopping inför Turkiet! växla pengar osv.
Söndag: Sveriges nationaldag. Jag ska fixa min akryl hos min stylist, Diana. Fixar både hår,naglar o makeup! Helt grym.

Den 7:e fyller min farfar år:)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0