SM

I lördags morse vid 5 lämnade bussen Sinclairs i frölunda, det roligaste den morgonen var att klockan 04;47 börjar Anna plugga geografi ! haha så klockrent, och jag satt med mamma och klickade hem lite klänningar från Nelly fram tills halv 1. Alla var lagom trötta , men tillslut lyckades man slumra till i några minuter, tills Anna väcker mig och viskar : Hanna, hanna, vi är på landet. Hon var jätte farsinerad av alla åkrar..

På lördagen var det kanonväder där uppe, låg ute med laget någon timma på en gräsplattutanför hallen och solade någon timma. Vi dansade bara SMdansen på lördagen sedan hejade vi fram våra lagkamrater till Semi & final & pallplats! Sedan var det att stressa hem tillbaka till hotellet, Scandic. Jag bodde med Emelie och Sabina, blev en snabb middag och sedan mass våffling av allas hår och brun utan sol klet. Så värt det, dunkade lite musik och peppade inför söndagen. Vid 12 gick vi och la oss, gick upp 6 på söndagen för att sminka oss.. igen.. Denna gången blev det lösögonfransar, strl 115 var helt perfekta till dansen, och 4 stenar på sidan av vardera öga. As snyggt, svart ögonskugga och vit/silvrig högre upp mot ögonbrynen och i ögonvrån. Ska visa bilder :)

Dansade först semifinal och sedan final på söndagen , ja vi gick alltså vidare till final !! Och ja, klart vi gjorde det. Tog hem SMGULDET till göteborg. Black Stripes firade sin 1 års dag med ett SM guld i princip, dessvärre våran sista tävling med Emelie:/ Kommer sakna henne, nu ska Alexandra ta över hennes plats och vi ska lära henne massa under sommaren. Kommer nog bli bra det med :) Men alltid tråkigt att gå miste om en god dansare.


Men vi slutade på topp, och vi gjorde ett grymt finalnummer. Är så stolt över mina tjejer!



Jag & min mega pokal ! Lycklig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0