Svenska Mästerskapen

Klockan 4 inatt kommer Anna och hämtar mig, för att först åka till frölunda, hoppa på Sinclairs buss och bege oss uppåt Stockholm, eller rättare sagt Västerås. Tävlingen börjar på lördag förmiddag och sista prisutdelningen är vid 10 på söndag kväll. Så jag är beräknad hemma här igen klockan 5 på måndag morgon, början klockan 8 sedan. Skönt?



Var i stan idag med Linda och käkade glass och kollade iegnom kemin, ambitiösa jaja! Sedan hem till david och gav han en födelsedagspresent. Ralph Lauren Polo black parfym till hans förtidiga födelsedags present. Han blev väldigt glad och jag älskar den parfymen så de var lyckad. Eftersom att han fyller år på söndag när jag är på Sm och inte hinner fira honom den dagen. Så fick jag en beige R.L keps av honom. När jag kom hem smörjde jag in mig med brun utan sol, lagde mat till mig & pappa och håller på och packar.  Smörjer in mig lite då och då och går igenom discodansen samt SMdansen. TAGGAR!!!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0